onsdag 7 maj 2008

Kände För Lite Bus På Jobbet...

..har varit ganska så lugnt på mitt jobb idag.. men visst finns det alltid saker att ta itu med. Men nu bara för att.., så kände min fingrar för att blogga.
Har längtat efter min älskling nåt otroligt hela dagen idag, vilket inneburit att jag tänkt mycket mycket på min älskling.. vilket i sin tur har fått mig att tänka på alla olika smeknamn jag fått av min älskling, vissa gillar jag mer andra gillar jag mindre...

ett som jag gillar är, Guu.. älsklingen säger att han kallar mig det för jag liknar henne i utseendet, speciellt när vi pussas. Jag hoppas faktiskt att det är det, och inte att jag liknar henne i övrigt, för hon äter nämligen upp allt som kommer i hennes väg, och då menar jag verkligen allt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh biggan, vilken fin bild på guu du hittat! Älskar dig!

Anonym sa...

guu?? vem e det? ni var lika iaf :) hihi