måndag 19 maj 2008

Akiz..s


du är farlig du sötnos, hade jag cyklat till dig en gång till på stan idag hade jag inte suttit här på min arbetsstol.. ojoj vad jag kämpade hemma mot alla möjliga sjukdomar jag kände kom krypande över mig... ( har ont i halsen fortfarande)

Jag tycker det är så jobbigt att börja jobbet klockan 15, då börjar man ju tänka på kvällen och allt mys som ska hittas på, nu hade jag väl "tur" dom ringde nämligen från jobbet strax innan tolv idag och undra om jag kunde ta en bokad kund..., annars vet jag inte om jag klarat att motstå frestelsen att få vara hemma och busa med dig gumman.

Nu var det ju inte så lätt att slita sig från hemmet heller eftersom jag blivit fast i WoW världen. Och drömmen hade ju varit att få ligga hemma och vänta på min älskling som snart slutar jobbet.. åååå jag vill hem vill hem nu och mysapysa.

Fy farao jag vet inte hur det ska gå mitt i sommaren...

2 kommentarer:

Mella sa...

Neeeej gumman, säg inte att du har fastnat i WoW-träsket. Var det satans spelet som förstörde ett helt förhållande för mig en gång, du får inte bli beroende. Jag ska försöka mitt bästa att bota dig ;) Puss

Anonym sa...

gumman, sluta spela du blir galen! tack för hjälpen idag.puss poff