fredag 30 maj 2008

När jag var yngre fick jag ofta SPUNK!

JA Akiz, Astird Lindgren är BÄST, jag älskar allt.

Hur många bra och kul uttryck som helst hittar man hos hennes figurer!!! Som lätt fastnar i ens huvud.
Och dom blir aldrig tråkiga heller hur många ggr man än använder dom, I alla fall inte för den som använder dom!

Jag har alltid älskat att få dra denna frasen när nån ringt eller knackat på, på dörren; För hur kul är det inte att få säga; Kom in eller stå kvar mig kvittar det! haha,

ÄLSKAR PIPPI LÅNGSTRUMP, hon är min idol ( förutom AKIZ då såklart, som är en blandninga av alla gobitar! )


Jättekul är ju en annan sak nämligen att jag samlat på mig massa VHS band med Astrid Lindgrens alla busar, För inte alldeles så länge sen köpte jag hela serien med Pippi på just VHS, (vad tänkte jag då???)


Jaja banden är fina iaf.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jaaaaa, jag vill se...filmkväll snart???

Mella sa...

Räkna med mig också :)