torsdag 8 maj 2008

100

inlägg har jag gjort med detta inlägget inräknat.. känner mig faktiskt både stolt och nöjd, det är 86 dagar sen jag startade min blogg.
Jag tänkte länge på om jag skulle starta en blogg.
Jag ville ju berätta för mina vänner som jag inte träffar varje dag vad jag pysslar med i min vardag, en tanke som börjad gro när jag skulle lämna min goa tjejör i norgelandet.
Men självklart även för min egen skull, det är ju hur kul som helst att få skriva och berätta om sånt som snurrar i hjärnan.
Men jag trodde nog inte att jag skulle bli så fast jag tänkte till och med att jag kanske tröttnar efter ett tag, men här är jag nu på mitt hundrade inlägg och jag skriver egentligen bara strunt, men gillar det sååå.

Nu ska jag ut på stan och käka frulle hos min söta akizkaka, jag börjar inte jobba förrän tre idag så då kan man lyxa sig med sånt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

det var äcklig mat :)
visst gör jag världens godaste mackor så säj...med mycket kärlek och poffs...

ha en bra dag på jobbet.
Eftersom du fick en gratis macka av mig, kanske jag kan få komma till ditt jobb och få en gratispeng av dig?
puss å poffs

Anonym sa...

tycker de var bra att du fastnade i träsket:)