söndag 8 augusti 2010

Då var bröllopsturnén över!!!

Och jag har tagit ur mina fina fina extesions.
Japp jag var fantastiskt fin i dom, och efter fia friserat mig var jag ännu vackrare, men idag åkte dom ur. Jag vet att det heter vill man vara fin får man lida pin, men nu stod jag inte ut längre!

Det är underbart skönt att dom är ur fast när jag säger att hälften av mitt hår är borta överdriver jag inte.., jo kanske men det känns så, i alla fall så är mer än hälften borta av mitt svall som jag finat omkring i sedan i början av juni.

Nu ska jag vara naturligt fin, jag tänker inte säga som jag gjorde sist, jag ska aldrig mer, för det vet man inte...
Jag skulle mer än gärna sätta i dom igen men då skulle jag behöva sätta om varje månad för jag hatar när som vuxit/kanat ner lite.

4 kommentarer:

Fia sa...

Jasså det blir inget mer hår? Men det är fint ändå. Ser inte alls tunt ut, du inbillar förmodligen dig.

johanna sa...

Fia; nja, är sugen men som jag skrev jag trivs typ bara i början innan dom kanat ner.., men jag skulle kunna tänka mig att sätta i snart ändå och inte ha i så länge för då får min skalle panik.., men som sagt sen när man väl har dom i vill man ju ha dom i just för jobbet skull !!!
Är du villig igen så får du gärna=) Funderade lite på att inte ha så mycket i utan bara ha för lite utfyllnad! många har blivit skitdåliga denna gången och gått av på mitten av fästet liksom, så jag har inte så många som är dugliga tror jag!

sara sa...

tack fina vän. Tack detsamma måste jag säga...fina fina johanna <3

Akiz sa...

du är som vanligt superfin, med eller utan löshår!