lördag 31 juli 2010

Semester...!

Japp, jag har semester än, semester från det mesta, har ju som sagt varit dåligt med bloggande både från min och "bebbans" sida. Det började då jag började jobba, jag hann helt enkelt inte, nu har vi semester och då är det skönt att även ha semester från både dator och mobil. Men ikväll har jag uppdaterat mig lite på datorn och bloggar jag läser, till min stora glädje hittade jag en ny ( som ni finner till höger under läs oxå!) en mycket klok kvinnas blogg hittade jag alltså idag.

Men som sagt jag har ännu semester och tänkte inte känna någon press av att blogga, men jag lovar att bättra mig.

Vill passa på att säga nu att i sommar har min älskling och jag ( som han så fint uttryckt sig) varit fulla för kärlekens skull två gånger ( egentligen har vi nog varit det fler gånger men,..) Vi har varit på två underbara bröllop och oj oj vad jag har lipat, så vackra och fina bröllop. Älskar bröllop!

Nu går jag på semester igen vi hörs!

2 kommentarer:

mamma c sa...

håller helt med din prins
man behöver fyllna till ihop ibland =) kram och ha en underbar semester!

Akiz sa...

kul att du tittade förbi en liten sväng på din blogg trots att du har semester. puss