onsdag 21 juli 2010

Jag är inte bitter..,

Men det känns faktiskt bara sådär kul att gå på semester när det ösregnar. Extra trist känns det eftersom vi haft en planerad italien resa som inte blev av.
Har jag förtjänat det på något sätt? Jag som tycker jag har varit så duktig jobbat till och från ibland mer, ibland lite mindre ända sedan min tös blev tre månader, nu har hon hunnit bli över 14 månader och jag har jobbat heltid sedan hon var tolv månader. När jag började detta jobbet bad jag om två veckors ledigt oj vilken ångest jag har haft över det, även om jag tyckt att jag är väl förtjänt av det. Men regn, nej nu blir jag ledsen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår dig Johanna ........jag ska ju också ha semester ,jag har jobbat i 4 veckor nu i 30 graders värme och så kommer regnet nu lagom till min semester ......jag ärfaktiskt riktigt bitter (virva)

johanna sa...

ja det är inte kul, men du har i af fått vara i italien i sol och värme det har inte jag=(
men det är synd om oss!

mamma c sa...

vänta du lila johanna så kommer solen snart skina igen =) ha en underbar semester tillsammans med familjen kram kram

Akiz sa...

efter regn kommer solsken!!!! oj vilket väder vi haft idag. du ska se att allt ordnar sig. puss