tisdag 6 juli 2010

Har "nack"spärr i hela ryggen!

Fast idag är det bättre, vaknade nämligen med skit ont i hela ryggen igår, kunde liksom inte vrida mig utan att det gjorde ännu mer ont.
Förklarade idag för en kollega, hur jag hade ont, tänkte hon tycker väl jg inte är klok om jag säger att jag har som nackspärr i hela ryggen, men hon sa va, det sa min man härom dagen med, kanske nåt som går !
Jag vet inte vad jag ska ta mig till med min rygg, har ju gått ett tag nu hos massageterapeut superbra och skönt.., efteråt! Men nu har jag blivit klar med behandlingen med hemläxa att träna ryggen minst 2 gånger i veckan för att sen komma tillbaka. Det går ju sädär med träningen, har varit himla svårt att hinna med, men har dock iaf hunnit med en gång i veckan tills nu ( det är bara tisdag i denna än så länge)
Vet inte varför jag började skriva om det här, men nu har jag fått skriva av mig i alla fall, tack.

6 kommentarer:

Akiz sa...

du har en ond rygg innan, och arbetet vid skrivbordet gör det nog inte bättre. dessutom ligger du kanske på den där hårda madrassen på golvet i bebbansrum ibland. jag fick skitont när jag låg på den, men efter att jag lagt massa täcken och filtar på madrassen blev det bättre. kanske borde du satsa på en ny madrass till din säng???? dyrt men kanske välbehövligt!
fy fasen vad man blir trött på att ha ont. krya på dig gumman. jag är ledsen att jag varit så kass på att höra av mig, men jädrar vad fullt upp jag har haft om kvällarna. ja du vet..... när har du semester??? vi mååååste ses!!!

Akiz sa...

alltså på madrassen på golvet i Alvas rum menar jag när jag fick skitont... vi har det ju likadant.

johanna w sa...

tack min söta akiz, och tack för du förtydligade, =) tänkte.. när låg hon så mycket hos oss.. sen tänkte jag ingen ahh hon menar nog hemma hos sig..!?
ja en ny madrass men hur ska man veta det kommer ju inte poff oftast, och vi som just köpt ny !
saknar er massor jag är ledig v 30 31 får se om vi åker utomlands nåt eller om det blir tälta eller nåt annat bus. men ses det bara måste vi hinna! ses iaf på lördag. puss puss

Anonym sa...

Stackars Johannis/Svärmor

Caroline sa...

Hej!

Tackar, tackar - Kersti har åkpåsen med rosor, så jag funderar på att köpa den matchande skötväskan nu. Det lutar nästan åt att jag beställer den, men jag funderar fortfarande. Kanske inte ska fundera för länge dock, om skötväskan också hinner bli slutsåld?!

Här håller vi på att göra upp planer för dagen, bad eller båttur, allsång eller kanske alltihopa, vi får se... hoppas att ni har en trevlig helg och har det bra i värmen!

Massor med kramar från oss!

P.S. Jag vet inte om jag svarade när du skrev om sysslingträff, det vore hur kul och trevligt som helst om det styrs upp något sådant i år med utav släkten... men jag misstänker att jag själv kommer jobba som vanligt...?! Jag brukar av nån märklig anledning göra det när de där träffarna hålls... D.S.

Fia sa...

Undra om det är våra sängar (vi har ju Likadana)eller att vi hade foglossning under graviditeten eller lite av båda. Jag lider från och till med min onda rygg så jag vet hur du har det..