onsdag 4 juni 2008

Överraskningar

Jag är världens sämsta när det gäller överraskningar...

Idag kände jag för att överraska min älskling, men självklart är jag så dum så jag säger till min älskling på morgonen att idag ska du kanske få en överraskning..
Vilket medföljer ett antal mejl fram och tillbaka mellan älsklingen och mig ang om det ska bli nån överraskning eller inte.
Självkalart säger jag ju att det blir så för det är ju vad jag tänkt.., men kommer lite senare på att nu blir de ju ingen överraskning egentligen när han nu vet.
Så jag bestämmer mig för att mejla tillbaka och säga; Nej det blir inget överraskande idag.
Men då blir ju självklart älsklingen ledsen.
Så jag säger att det självklart blir överraskning idag.

Snart fyller min älskling år, hur ska jag kunna hålla presenterna hemliga...?
Tänk om fian hade varit min älskling då hade ju hon aldrig fått några överraskningar hon som är så nyfiken och jag som har så svårt att hålla hemligt, hahahaha! Tack älskling för att du inte frågar så himla mycket.

2 kommentarer:

Mella sa...

Gumman, du måste sluta använda ordet älskling så ofta. Jag blir snart knäpp! Kan du inte hitta lite synonymer, eller nåt? ;) Puss på dig

Wicke sa...

vad blev det för överraskning då?? Nyfiken ju!