onsdag 18 juni 2008

Ny Frisyr Tack

Jag vill ha ny frisyr NU tack så mycket!
Borde ju tänka på att långt hår tar lååång tid att få om man inte sätter extensions som jag svurit på all aldrig mer använda.. hmm dumma jag.

Åh jag blir tokig vet inte riktigt vad jag tänkte på när jag bokade klipp och färg tiden i augusti det är ju tusen år dit. Borde iaf kunna fixa några av dessa frisrer, dom är ju in min längd. Gillar när luggen är sådär lite lång men jag har skitsvårt med det på mig själv.

Jag älskar när mitt hår är MÖRKT brunt, men samtidigt är jag sugen på ny färg. Jag har varit sugen på nån röd nyans länge men jag vågar nog inte...

1 kommentar:

Anonym sa...

ta den sista frisyren!!!!! i med extensions och ståltråd, på med morotsfärgen och poff så blir du pippi! POFF, jag vill den nu...-s