måndag 2 juni 2008

Nu Får Jag Snart Nog

"Foppa sandalen", denna hemskt fula "sandal" finns överallt, i varenda butik, på varenda människa ung som gammal, rik som fattig, tjock som smal i alla möjliga färger.
Värst av allt är väl att jag vid ett par olika tillfällen av svaghet i mitt liv har varit nära att köpa en själv... inte för att den är fin på nåt vis men för att den ska vara bra att gå i. Nej tack!
MEN nu har jag fått nog, jag tycker den är gräsligt ful (förlåt mig alla som bär den) men jag vill inte se den mer.

Hur kan så många glömma bort att titta sig själva i spegeln och inse att nu räcker det såhär kan jag inte se ut.
Och allvarligt talat här nu, så himla skön är den inte!

(tack för att jag fick lätta på trycket)
och NEJ jag tänker inte lägga ut nån bild ni vet hur den ser ut

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag var oxå ryyyysligt nära att köpa dem men jag gjorde det inte...tack gud!

Wicke sa...

Jooo! SÅ skön är den! Jag jobbar i sånna. Det står jag för!:D

Anonym sa...

Äntligen någon som tycker precis som jag!!! fy fan, äckligt fuuuula!!! bläää! mycket bra inlägg, Jozon!!