torsdag 31 januari 2008

Sista Natten Med Gänget

Tjejörna har umgåts idag!
JA, det är faktiskt sant, alla har vi klarat av att vara ifrån våra kära datorer! (ända fram till klockan sju, haha) Vi har haft jättemysigt, fian har mannekängat och vi har haft smaskiga diskutioner och gjort manikyr på varandra... eller linan har gjort på mig ( jag var nämligen ute i god tid och bokade en tid på paulinas nagelstudio) fian och linan gjorde på sig själva. Vi blev selføjgeli jättefina!!!
(som om vi inte var det redan innan)

Som sagt så är klockan efter sju nu, men för oss känns det som tio och då är det läggdags för tjejör som ska upp och jobba vid sex.
Fast jag jobbade ju min sista dag idag så jag slipper att gå upp mitt i natten kvart i fem, .. men jag känner att jag vill njuta av sällskapet vid snabbfrukosten en gång till, kommer ju sakna så jag gråter nu när jag ska lämna mina tjejör, så jag ska nog pallra mig upp iaf. (kan ju lägga mig igen en stund innan jag ska upp och flyttstäda)

Vet inte om mina tjejör lurar mig här nu, (it's been known to happen nämligen) men dom säger att i flyttstädning ingår även städning bakom spisen, jag kan ju i och för sig hålla med men samtidigt så tycker jag inte jag borde behöva städa där eftersom det är fian som använder den.
Så det så!

Jättemånga pussar till mina älsklingar, jag kommer att hälsa på så ofta jag får!

<3


Inga kommentarer: