onsdag 30 januari 2008

Can't Get Enough...

det är sant, jag kan inte få nog... jag är så himla lycklig och jag bara älskar att lyssna på kärlekslåtar när jag är kär och lycklig. Eller, jag älskar nog alltid att lyssna på kärlekslåtar... jag älskar att lyssna på musik överhuvudtaget. (där satt den)
Jag är nämligen väldigt duktig på att lyssna på texterna när jag lyssnar på musik, och som alla vet handlar nog 99% av all musik om kärlek på ett eller annat vis
och jag lyckas alltid att få det att passa in i just mitt liv, därför blir all musik så himla bra, för alla sjunger ju om mig.
( Jag vet inte om det bara är jag men jag trodde att alla gjorde så, iaf ända fram till min "bartis" anna sa till mig att jag var lite speciell som alltid lyckades få det till att handla om MIG. )


Men visst handlar det om mig, lyssna själva...

www.youtube.com/watch?v=BXvHRnGe940&feature=related

Inga kommentarer: