tisdag 29 januari 2008

fröken velig

jag har funderat ganska länge nu på om inte jag skulle skaffa mig en blogg..., klart jag ska!..., eller?..., JO!, det ska jag,
framförallt för att jag vill så klart, men jag vill det just nu för att jag närmar mig ett sorgligt avsked av mina tjejör i Norge, och jag vill att dom ska kunna ta del av vad som händer i mitt liv i Sverige, precis som jag kan ta del av vad som försigår i Norge, när jag nu lämnat dom, på fias blogg.

Men det inte lätt, det är ju så många saker man måste bestämma, som det viktigaste, namn på bloggen, och då är ju självklart det namn man väljer, när man väl bestämt sig, upptaget... Men som wicke sa;

inget att vela över, bara att göra det!
Och jag lyssnar på wicke så jag bara gjorde det!

önska mig lycka till!


5 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till gumman, bra tänkt, så vi kan hålla koll på dig där hemma också:) pusssss

Anonym sa...

såååå ja!:)

Anonym sa...

ja, jippie! Kul med blogg... nu måste du skriva vaaaaaarje dag!

Anonym sa...

sådär ja!!!! nu jädra ska här bloggas!

Anonym sa...

Vad kul att du också skaffat blogg gumman! Snart är det bara jag kvar :)

Men nu när du flyttar hem så behöver jag ju inte läsa om vad som händer i ditt liv, då får jag ju vara med om allt - eller nästan iaf. Ser jag fram emot!

Puss