söndag 22 maj 2011

Mammas lilla gumma!

Idag fick jag sätta upp två toffsar i min lilla bebbas hår.
Jag har försökt länge i det lilla hår hon har att sätta upp toffs eller spänne, men det är inget som hon gillar, och det åker ur fortare än jag fått dit det.

Nu har det gått lite lättare på senare och det är kanske för att det faktiskt finns mer hår att sätta toffs med. Jag antar att hon inte har gillat när jag drar i de få hårstrå hon har. Hon har varit så himla söt idag i sina toffsar tills jag skulle rätta till den ena och hon kom på mig då åkte dom ur.

Men min bebba är så himla fin ändå, min bebba är nog ingen söt liten toffs tjej hon är min underbara ruffsiga tjej i stället.


Min söta lilla gumma, som jag antar att jag säger ganska ofta då Nouvelle numer har börjat säga "lilla gumman" till mig  haha.

Nåt annat roligt sa hon idag då vi var på lekplatsen och hon för femtielfte gången vill upp på gungan och sen bad mig gunga ( också för femtielfte gången). Det började såhär; "snälla mamma kom, hit mamma, kom! mamma..., mamma muppen!"
Sen såg hon jättelurig ut som om hon visste att hon sagt nåt himla roligt och lite "förbjudet" haha, jag började gapskratta och givetvis så kom jag, bebban skrattade hon med.
"Mupp" är något som älsklingen och jag brukar lite skämtsamt kärleksfullt säga till varandra när vi tycker den andre är lite småknäpp typ, eller bara ändå!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken goding! Momo

Caroline sa...

Åh, så fasligt söt hon är, både med och utan toffsar! :)Kram

Akiz sa...

så himla söt! så stora de har blivit våra töser