fredag 20 maj 2011

Jag är så trött på "läggningsprocedurer".

Jag kan vara sååå trött, men när det kommer till min dotter ( som oftast är orsaken till min trötthet ) så finns det tålamod kvar, trots att hon gnäller och nu är som 2 åringar är mest, trotsig helt enkelt.

Visst tappar jag tålamodet, ojoj det händer, men jag inbillar mig ändå att jag har himla bra tålamod när det kommer till min dotter. Hur trött och besviken jag än blir på att hon inte lyssnar, eller lyssnar men ändå gör det jag inte vill att hon ska göra, så hinner jag fånga upp och försöka lugnt och sansat tills vi kommer överens.
Jag skulle mer än gärna ha ett barn till, jag ser inte att det skulle bli direkt jobbigare och jag är säker på att dom skulle komma bra överens och att det tom skulle underlätta i vissa sammanhang.

Men läggningen går väl sisådär, ena dagen går bra nästa dag kan vara hemsk, men det funkar och har blivit mycket bättre, men det är inte bäst,.. än.
Och när fredagen kommer och jag är som tröttast då orkar jag inte med en jobbig läggningsprocedur, då tappar jag verkligen tålamodet och ger upp.

Tack prins!

Inga kommentarer: