söndag 24 oktober 2010

Snart måndag = mamma-bebba-mys!

Eftersom bebban inte är på dagis på måndagar har vi mamma-bebba-mys då.
Även om vi har mys varje dag så tänker jag att en dag ska vara särskilt vår, önskar jag kunde ha det även så efter jag börjat jobba, för oj vad jag längtar efter jobb nu.
Tycker inte alls det är särskilt kul att gå hemma.
Men nu har det varit extra tråkigt och jobbigt för vi varit så sjuka, och än är det inte över för denna gången. Känner att jag varit ganska förskonad, men innan jag blivit riktigt bra från det hemska viruset vi nu haft har det hoppat på mig ett annat. Bebban blev snorig i fredags ( det återkommande dagis snoret) men denna gången kom jag inte undan heller, idag har även jag börjat nysa och snora.

3 kommentarer:

Akiz sa...

nä, nu får det vara nog med sjukdomar. tycker verkligen synd om er. Jag kommer gärna på en kvällsmysfika, bara ni är friska. Jag röstar för en kväll i veckan, då känns veckan genast lite roligare. puss puss fina vän.

Anonym sa...

Amenn ...........nej blev du förkyld också ...krya på er /Virva

Fia sa...

vi lyckades nog också bli smittade, Sid snorig och jag är snorig! Suck! ha det bra, hoppas ni blir friska snart!