fredag 15 oktober 2010

Idag är även jag sjuk!

Det var länge sedan. Eller, jag har i alla fall lyckats hålla mig förhållande vis frisk alla gånger lilla bebban dragit hem diverse "dagissjukdomar" har väl känt mig lite hängig då och då, men nu är det på riktigt. I natt kom det, feber och ont i kroppen.
Jag hade en tid till läkaren för lillbebban idag, vi skulle dit för att dels kolla upp en "speta" eller vad det nu är hon har i foten men även att hon haft hög feber i 4 dagar och inte vill äta. Det visade sig icke vara varken öroninflamation eller halsfluss, phew,  utan troligtvis "bara" något virus. När jag sen bad läkaren kolla min hals sa hon oj, men här har vi nog halsfluss, men då måste vi först ta ett prov.
Provet visade negativt, ja det var väl skönt fast skönast hade nog ändå varit om jag kunde fått någon medicin, jag vill bli frisk bums.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oj stackars dig ,krya på dig .Jag har också ont i halsen känns som halsfluss....har Bebban varit sjuk denna veckan ?Det har jag inte vetat om ..........pussa henne från farmor <3