söndag 29 januari 2012

Dags för en uppdatering..

Det blir ju inte mycket bloggande nu för tiden, hinner helt enkelt inte med! Eller tiden prioriteras till min familj istället.
Som det har varit har det mest varit jobb sen laga mat och sova som stått på våra schema.
Men det kan bli lite ändring på det nu för jag har nämligen fått 8 mil om dagen närmare mitt jobb from förra veckan!
Visserligen kommer jag fortfarande prioritera min familj när det ges ledig tid men ett inlägg lite då och då kan hända att det dyker upp.

Jag hade tänkt att vara duktig på att uppdatera Nouvelles blogg lite oftare då jag mestadels enbart lägger ut bilder, men även där saknas tiden mest av allt för att vår lilla tjej gått på dagis 10 timmar om dagen sen sover hon ju nästan 10 timmar vilket gör att det inte funnit så mycket tid mellan mat och läggdags.
Nu har vi börjat på pyttedans på söndagar vilket från början kändes som att vi kanske tagit vatten över huvudet, men efter idag är jag mycket glad att vi fortsatte.
Nouvelle var så himla himla duktig idag och vi hade jätteroligt!!!

2 kommentarer:

Akiz sa...

Håll er låååångt borta från alven så ska du se att ni får roligt varje gång ;) hihi....puss

mamma c sa...

gud så härligt med närmre till jobbet, jag vet det är guld värt!
å dans är toppen, både stora och mellantösen har dansat å de har tyckt/tycker det är jätte kul!