onsdag 26 oktober 2011

Ingen vanlig måndagsångest!

I måndags gick jag hela dagen och längtade efter min bebba där hemma, visserligen brukar jag göra det men just denna måndagen längtade jag extra mycket och ville bara hem och kram om henne!
Det var nämligen såhär, natten till måndagen vaknar jag av en duns och sedan en ledsen liten bebba, som hade trillat ur sin säng.
Ett tag nu har hon sovit utan skydd och det har gått bra. Vi har inte varit särskilt oroliga då hon fortfarande ligger i sin spjälsäng på botten så det är inte speciellt långt ner till golvet.
Vi har även haft nåt mjukt nedanför en stor gosenalle eller kuddar, men just nu hade hon lyckats trilla så hon slog i sin lilla stol som även står där. Åh stackars liten bebba fick sova i vår säng resten av natten.., eller resten och resten för detta visade sig vara Nouvelles otursnatt då hon lyckades med att även trilla ner från våran säng, aj aj stackars min tjej.
Nu gick det nog ganska bra men vem skulle inte bli ledsen och chockad när man trillat ur en säng. Så därav min ångest att vi "låtit" henne trilla ner även från vår säng!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men ,låg hon inte mellan er ? Lille trollet !!!! :-( Farmor