torsdag 22 september 2011

Det här kommer bli en toppenhöst!

Igår shoppade jag loss på lite olika tights i härliga färger, bla dessa och ett par orange ochra färgade.
Från lindex, dom hade massa härliga färger på deras stickade kollektion blev så sugen på att handla mer. Tycker det är så svårt med kläder till hösten jag vill bara ta på mig massa svart och även om det är himla snyggt så skulle det vara kul med lite färg, så detta var en bra början tycker jag.
Nu till hösten har vi massor att se fram emot, jag ska tex på två olika konserter, Eldkvarn och Melissa Horn oj så jag längtar. Sen har vi bokat in vår åliga julmarknadshelg i Göteborg åh det ska bli så mysigt. Hoppas att jag även ska kunna nosa på en liten nyfödd då, längtar så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vilken helg blir det ? Ni har inte frågat oss i år ?
Virva

johanna w sa...

den 25 november åker vi, nä vi har inte frågat någon =/ , men kan ni så är det bara att boka och hänga på =)

Johanna sa...

Då syns vi kanske! Vi åker också till gbg den 25 november =) Vart ska ni bo?
Kram Johanna Åberg