söndag 25 januari 2009

Ibland hinner man med massor

Igår i lördags tog vi det ganska lugnt den vanliga fikan på stan och lite shopping! Sen blev det filmtajm och laga mat som stod på schemat, kvällen var fortfarande ung när detta var gjort så vi hann även med en sväng bort till virva och tage för att kvällsfika lite och mysa.
Idag söndag hade jag ett efterlängtat besök på ingång nämligen min lilla anna,

vi tog en sväng till ikea, där jag fyndade till tusen för ynka 100 kr, sen mötte vi upp milfarna på stan. Efter lite kaffe och macka blev det shopping, kom hem tomhänt. Men när vi sen stack till maxi, anna och jag tog jag en sväng på lindex där såg jag en underbat söt mössa och just som jag tog upp den boxade bebb mig i magen så jag bestämde mig för att köpa den, rea var det med så hela 7,50 blev inköpet på.

Mitt första lilla inköp till bebb.

1 kommentar:

Anonym sa...

hihi, vad gulligt, Bebb ville ha den