söndag 25 januari 2009

Eftersom fia inte har bloggat om dom

passar jag bara på att säga att då hon var hos mig i veckan hade hon på sig ett par dunderfina jeansleggings som jag självklart stack och köpte i fredags, var även ute igår och köpte ett par till, helt perfekt för en gravid kunna ha jeans som ändå inte spänner som vanliga jeans utan är lika sköna som leggings.

Lite roligt var att jag idag läste på hannah graafs blogg om hennes underbart sköna byxinköp som visade sig vara ett par exakt likadana. Hon har även lagt upp bilder och ni ser ju där att dom ser ut som jeans, spring och köp. 229.50 på vila.

Och som hon säger är dom ju använbara inte bara nu under graviditeten utan även efter, skönt att slippa köpa dyra mammabyxor.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det jobbiga med vanliga leggins är att det finns ett gummiband upptill på dem. Det är inte skönt att sätta den på magen för då gör det ont... och sätter man det under magen så är det förbaskat obekvämt... Hmmm.. Men jag vill faktiskt ha ett par sådana!!! Är ju bara 3 v kvar sen är man förhoppnbingsvis utan babymage.. *ler*

Wicke sa...

Hej söt! Här kommer ett tips!
http://www.lovelymama.se/default.aspx puss puss!

Anonym sa...

ska gå in och kolla på direkten tack =)