tisdag 17 augusti 2010

Dag tre!

I söndags bestämde vi oss för att börja "ett nytt liv" ett sundare liv! Äta nyttigare men framför allt motionera mera, eller rättare sagt helt enkelt motionera.
Så i söndags satte vi alltså igång med att gå minst en timma ska det vara, och det har det även blivit.

Första dagen gick jag med ett par gamla "promenadskor" har aldrig gillat dom, igår gick jag med mina "mupp" skor, oj jäklar vilken träningsvärk jag fick under promenaden tom, det kändes alldeles för bra, plus att det var lite för jobbigt. Så idag tog jag fram stora plånkan och köpte mig ett par perfekta motioneramera skor sen blev det en ca 6 kilometers rask promenad.
Duktiga vi!

3 kommentarer:

Akiz sa...

fina dojjor juh. duktiga ni är. kram

Fia sa...

Ja, duktiga ni är!!! jag går också promenad på en eller en och en halvtimme plus min diet då... Skönt att alla är så nyttiga. Hur blir det på fredag då?? :) Vilken tid var det nu igen?

Nettis_75 sa...

Det är ca 5,5 km till Vimpeltorpet och där kan ni få kaffe och god äppelpaj med vaniljsås eller en kanelbulle kanske ;)