torsdag 14 maj 2009

När ska jag kalva egentligen!?

När jag vaknade i morse hade jag en enorm längtan efter min prins. Hade drömt konstiga mardrömmar och jag längtade så jag grät.
Jag loggar in på msn för det brukar jag göra och säga godmorgon till prins som är på jobbet. Men han är inte inloggad, jag får nästan panik, och skickar ett sms.
Poff så loggar prinsen in på msm och skriver; "Trodde du skulle kalva när jag fick sms =("
Min prins är för härlig.

I tisdags hade jag några kraftiga förvärkar så jag fick ta till "profylax" andning för att dom faktiskt gjorde så ont, dom kom med ca en halvtimmas mellanrum, men det var bara tre sen trappade dom av.
I går kväll/natt kom dom igen jag tajmade dom inte men det kom ett par tre st, och lite fortsatte under natten, jag blev nästan lite rädd, men sen hände inget mer och här ligger jag nu nyvaken, utan värkar, men med ett tryck som är lite högre än vanligt. Kan det vara dags för kalvning snart eller hur länge får vi vänta tro?

1 kommentar:

Nettis sa...

Så där hade jag det en dagarna innan Melina kom. Inte långt kvar nu vännen. Hörde att häxan Akiz spått att det drar igång på söndag. Håller tummarna för inatt jag!!! Tänker på dig vännen!!!!!